ارديبهشت 15, 1403

برگ‌های بی‌خزان ـ اکبر کاظمی

in جنبش دادخواهی

by Super User

من اکبر کاظمی هستم مدت ۷‌سال در زندانهای لاهیجان، قزلحصار و اوین بودم که بیشترین…
شهریور 25, 1401

تصویب طرح شورای ملی مقاومت درباره رابطه دولت با دین و مذهب

جدایی دین و دولت نوعی نگرش سیاسی است که بر مبنای آن دین و حکومت…
شهریور 25, 1401

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد

in یاد یاران خاموش

by Super User

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد. حاج خلیل رضایی از جمله مردان بزرگی در…
شهریور 21, 1401

دیدگاه‌ها - درباره زنان نیروی تغییر

https://vimeo.com/348863476
شهریور 21, 1401

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران…

in جنبش دادخواهی

by Super User

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران ۱۳ساله گواهی تاریخی…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت دوم - #انحلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/335484029در این برنامه ارگانی را زیر ذره بین میبریم ،که بصورت بسیار استثنایی ، بیسابقه…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت اول - #انجلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/334444173سپاه پاسداران در تمامیت خودش به عنوان یک گروه تروریستی در لیست سیاه وزارت خارجه…
شهریور 19, 1401

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سراسر کشور

in جنبش دادخواهی

by Super User

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ۳۳ سال پیش، خمینی دستور قتل‌عامی گسترده…
شهریور 19, 1401

سریال فرازها ـ قسمت چهارم ـ وحدت نیروها

https://vimeo.com/748254829
شهریور 08, 1401

عفو بین‌الملل؛ ناپدیدسازی قهری؛ رنج و آزار روانی ادامه‌دار - اشاره به…

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل در روز جهانی قربانیان ناپدیدسازی قهری سه‌شنبه ۸ شهریور نوشت: قربانیان «ناپدیدسازی قهری»…
به تجربه دریافته ایم که هر زمان وضعیت «جمهوری اسلامی» در داخل و خارج از کشور، شکننده و منزوی تر میشود، ارکستر بدآهنگ وزارت اطلاعات ملایان، ساز خود را بر علیه اپوزیسیون برانداز رژیم و بخصوص سازمان محوری آن یعنی مجاهدین خلق، گوش خراش تر کوک میکند و این داستان تکراری، سالهاست که ادامه دارد.

زنده‌یاد معصومه جوشقانی و رزمندگان آزادی مردم ایران: اکرم حبیب خانی، زهره شفایی، پروین فیروزان
البته بدلایل قابل فهمی یکی از ویژگیهای این شیادان و دشمنان مردم، ضدیت هیستریک شان با زنان خط مقدم مبارزه و رزمندگان آزادی میباشد. طبعآ آنها با چنین نیت پلیدی، از شیوه های کثیفی نیز استفاده میکنند که یکی از رایج ترین آنها تحریک یا ترغیب فردی ضعیف و زبون و یا خودفروش از خانواده ها، علیه زنان و دختران مجاهد و مبارز است… بعنوان مثال علم کردن فرزند علیه مادر، مدعی شدن یکی از والدین بر علیه دختران و گاه با طلبکاری فرهنگ آخوندی، بازخواست شوهر سابق و «ماشالله مرد» کنونی از زن مجاهد خلق و جانفشان راه آزادی!
موضوع فقط خواست یا درخواست و یا بازخواست هم نیست. در واقع دستور و فرمانی است به فرموده برای دست کشیدن از مبارزه و مقاومت علیه فاشیسم مذهبی، و پشت کردن به سازمان رزم و همرزمان و راهبرانشان، همراه با سیلی از اتهامات که کمترینش «بی عاطفه» و «بی اراده» بودن و نداشتن «حق انتخاب» برای آن زنان مبارز است. انگار که مجاهدین از روز اول جانشان را همین جوری مفت و مجانی بدست آورده اند و قدرش را نمیدانند و حالا هم آسان کف دستشان گرفته اند و هیچ چیزی هم از زندگی و زیبایی ها و جاذبه هایش نمیدانند و اصلآ بلد نیستند در ساحل امن زندگی، مثل خیلی های دیگر، بی خیال مردم و میهنشان شوند.
از طرف دیگر، همچون گذشته و در همین ایام نیز شاهدیم که خانواده های شریف و نجیب همین مجاهدین حتی بخاطر یک تماس تلفنی ساده یا دیدار با عزیزانشان در اشرف و آلبانی، بازداشت و گاه بطور خانوادگی در ایران زندانی میشوند و حکمهای سنگین میگیرند. ولی حالا گشتاپوی آخوندی با نعل وارونه، وسط قرنطینه جهانی کرونا برای هشت هزار خانواده «منافقین» از دولت آلبانی تقاضای ویزای جمعی میکند!
خانواده خود من نیز از این تجربه تلخ بی نصیب نبودند… در سال ۶۷ پدر مرا برای ماهها در زندان اوین گروگان گرفتند چرا که با «دلسوزی بسیار» میخواستند من را مجبور به بازگشت از امریکا به ایران کنند. در همان حال برادر جوانم در بستر بیماری سرطان در تب میسوخت و جلوی چشمان ما قطره قطره ذوب میشد ولی آن جنایتکاران حتی اجازه ندادند پدرم یک تماس تلفنی یک دقیقه ای برای وداع آخر با پسر بیمارش داشته باشد.
همانطور که قبلآ نیز گفته ام برای فرد خائن و خودفروخته ای مثل مصداقی، همه درد و رنج رزمندگان تبعیدی و مصائب مبارزاتی و جدایی های خانوادگی، فقط «سوژه» مناسبی است برای نفرت پراکنی و هرزه گویی علیه مجاهدین خلق و خوش رقصی برای دشمنان آزادی مردم ایران.
چند سال پیش که همبند عزیزم «پروین فیروزان» با نزدیک به ده سال سابقه زندان، در حلقه محاصره مرگبار اشرف قرارداشت و توسط همین فرد بی شرم سوژه یک جنگ کثیف روانی شده بود و متهم به هر اتهامی میشد، در مقاله «زنی که حق وجود ندارد» گفتنی های ضروری را در این مورد نوشتم که لینک آن مقاله را در پانویس میگذارم.
سالها پیش در گردهمآیی های بزرگ و چند ده هزار نفری مقاومت ایران که در فرانسه و کشورهای دیگر برگزار میشد، و اتفاقآ مصداقی هم تا مدتها بعنوان یک هوادار برای فروش کتابهای خاطرات زندانش شرکت میکرد، یکبار وقتی پرستار مهربان و محبوب بندمان در زندان اوین و قزلحصار، زنده یاد «مصی جوشقانی» در همایش پاریس پشت میکروفن اعلام برنامه میکرد، ایرج مصداقی از آنجایی که چشم دیدن هیچ زندانی سیاسی مخالف خودش را نداشت نتوانسته بود کین توزی شخصیش را بپوشاند و با فرافکنی رذیلانه ای گفته بود مجاهدین یک توّاب زندان را مجری برنامه شان کردند!
عبرت انگیز است که از میان صدها زندانی سیاسی بازمانده بند زنان اوین و قزلحصار، هیچ زندانی حتی مخالف مجاهدین نبود که با نسبت دادن چنین تهمت و دروغی به مصی، خودش را آلوده کند. بهرحال مصی عزیز چند هفته پیش پاک و سبکبال پرکشید و از جمع ما به یاران سربدارش پیوست و دوست و دشمن با احترام از او یاد کردند هرچند روسیاهی همیشگی برای مصداقی فرومایه ماند.
به خاطر همین ضدیت بیمارگونه با زندانیان مجاهد وفادار و پایدار است که او حتی علیه رزمنده آزادی «زهره شفایی»، از زندانیان خوشنام و مقاوم زندان اصفهان که پدرش دکتر شفایی و مادر و برادران و خواهر و دامادشان به جرم «مجاهد» بودن قتل عام شدند و خودش چهل سال است که در جنبش مقاومت در خط مقدم حضور دارد، با کین توزی غریبی از جنس همان بازجویان زندان، او را متهم میکند و برای تسکین درد بی درمان خودش به او تهمت تواب میزند. اگر کسی حتی یکبار با زهره عزیز تماس و دیدار داشته باشد معنای جدیدی از فروتنی و نجابت انقلابی را به چشم می بیند.
حالا کیس و سوژه جدیدی که اطلاعات آخوندی همزمان از چند جبهه! داخلی و خارجی برایش سناریوسازی کرده، بازهم یک زن مجاهد و فداکار است بنام «اکرم حبیب خانی» که چهل و چند سال است خانه و خانواده و جان و جوانی اش را در گرو آزادی مردم محبوبش گذاشته و البته بارها هم «بطرز مشکوکی» به قتل رسیده! و با شصت سال سن، همچون یک کودک خردسال توسط یک «فرقه صاحب مرده» آنهم در یک کشور اروپایی آن چنان شستشوی مغزی شده که بعد از سالها جنگ سیاسی و نظامی و فرماندهی صحنه های نبرد دلیرانه با آخوندهای شیاد و پاسداران تبهکار، هنوز بلد نیست خودش را از زندان این «گروهک فروپاشیده» نجات دهد!
البته او شازده پسری دارد که با سی و چند سال سن و زن و فرزند در سوئد، بناگاه بیاد مادر اسیرش افتاده و میخواهد به کمک دستگاه تبلیغاتی «انجمن نجات» و دستهای ناپاکی که دشمن اکرم و یاران و همرزمانش هستند و تشنه به خون مجاهدین، او را نجات دهند.
سالار زنی که در نبردی نابرابر و چهل ساله، به پاس همه فداکاریهایش در راه آزادی وطن، و مقاومت و بردباریش با دهها درد و زخم کاری بر جسم و جانش، همچنان ایستاده و در برابر دشمن ترین دشمن بشریت در تاریخ معاصر یعنی آخوندهای هار و هرزه، لبخند پیروزی بر لب دارد. زنی که براستی شایسته احترام و بزرگداشتی است بسا بیشتر از بسیاری زنان و پیشتازان جنبش آزادیخواهی زنان جهان.
طبیعی است که حضور سرزنده تشکیلات مجاهدین و تک تک اعضای این خانواده بزرگ، همچون خاریست در چشم همه آنانی که بطور دیالکتیکی نفی تاریخی خودشان را در بقا و حیات و لبخند آنان می بینند. برای خود من همچون دوران زندان وقتی که میخندیم، وقتی که لبخند بر چهره مصی و اکرم و پروین و زهره و هزاران رفیق و خواهر مبارز و همراه دیگر می بینم، «دختران آفتاب و خواهران ستیزه و مهتاب» برایم تداعی میشود و خوب میفهمم چرا مصداقی و همپالکی هایش، با زدن کثیف ترین اتهامات اخلاقی به پاکترین و پاکبازترین دختران و زنان مجاهد در اشرف، در واقع درونمایه آلوده خودشان را فرافکنی میکنند و به دیگران نسبت میدهند. این همان درد بی درمانی است که البته خودشان از منجلاب درون خودشان بهتر خبر دارند.
فقط میماند یک سوال ساده از امیر یغمایی که سنگ دفاع از «حق و حقوق» مادرش را به سینه میزند… وقتی مصداقی و باند هرزه گویش علنآ در رسانه همگانی، مادر او را بعنوان یکی از اعضای «شورای رهبری مجاهدین»، بیشرمانه متهم به داشتن روابط آلوده در مناسبات داخلی تشکیلات میکند، او کجا بود؟ و چه دفاعی کرد؟ و چقدر برای حرمت و کرامت و شخصیت مادر بزرگوارش غیرت نشان داد؟!
هان ای شرم، سرخی رویت را چه شد؟
مینا انتظاری
اردیبهشت ۱۳۹۹
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
آبان 10, 1402

دلایل جنگ‌افروزی رژیم آخوندی - #سر_مار_در_تهران_است #انحلال_سپاه_پاسداران #ایران

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/878430382به‌اعتراف برخی نزدیکان خمینی، از روز سوم خرداد ۱۳۶۱ پس از اعلام عقب‌نشینی نیروهای عراقی…
خرداد 27, 1402

حسین راغفر اقتصاددان حکومتی: شرایطی که الآن شاهدش هستیم فرا بحران است…

in اخبار

by Super User

حسین راغفر اقتصاددان حکومتی: در واقع این‌که اسم شرایط فعلی را گرانی بدانیم، صحیح نیست.…
خرداد 02, 1402

نگاهی به سرگذشت شهید قیام امیر فراستی شاد - #قیام_جواب_اعدام

in قیام برای آزادی

by Super User

https://youtu.be/qEK15Lj-Iso امیر فراستی شاد در آرزوی آزادی امیر فراستی شاد هستم، پدر یک پسر دو…
ارديبهشت 27, 1399

تبیین جهان- شماره ۳۱

in تبیین جهان

by Super User

فروردين 14, 1403

شکست تبلیغات خامنه‌ای در سوء استفاده از دین

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/929921114 میردامادی امام جمعه رژیم آخوندی در اصفهان روز ۱۰فروردین درباره منفوریت خامنه‌ای گفت: الان…
خرداد 15, 1402

نگاهی به سرگذشت شهید قیام ناهید مصطفی‌پور - #قيام_تا_سرنگونى

in قیام برای آزادی

by Super User

https://youtu.be/LSwhXax4ZIw به یاد ناهید شیردختری از یاسوج سلام! ناهید مصطفی پور هستم. من بدست مامورین…
خرداد 15, 1403

به مناسبت ۴خرداد- برنامه ارتباط مستقیم با یاد مجاهد صدیق حمید اسدیان-۱۱…

in جنگ سیاسی

by Super User

به مناسبت ۴خرداد- برنامه ارتباط مستقیم با یاد مجاهد صدیق حمید اسدیان-۱۱ خرداد۱۳۹۹ https://vimeo.com/830869496لطفا به…
شهریور 11, 1399

ویدئوی تاثیرگذار از روایت قتل عام۶۷

in جنبش دادخواهی

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=AjtCc2WNA0s
خرداد 29, 1402

گرامی باد یاد مجاهد دلیر بتول فقیه دزفولی - نبرد با دو…

in قیام برای آزادی

by Super User

https://youtu.be/s5F6UlFKb_g مجاهد قهرمان بتول فقیه دزفولی از زندانیان شکنجه‌شده زمان شاه که در جریان یک…
مهر 18, 1400

راهی که آمدیم- قسمت ۹۰- تحولات سیاسی و اجتماعی پس از اشغال…

تحولات سیاسی و اجتماعی پس از اشغال عراق (حاکمیت دوگانه رژیم آخوندی و آمریکا با…
شهریور 19, 1401

روزی که خلق، تمام‌قامت به میدان رفت

در روز ۲۰آذر ۵۷ مقارن با عاشورا، به دعوت پدر طالقانی، یک راهپیمایی میلیونی در…
ارديبهشت 27, 1403

بیانیهٔ اکثریت پارلمان ایتالیا در حمایت از مقاومت ایران

in مقاله ها

by Super User

روز پنجشنبه ۲۰اردیبهشت در یک کنفرانس خبری در سالن استامپا در پارلمان ایتالیا، بیانیهٔ «حمایت…
ارديبهشت 16, 1402

شیبان اهواز؛ هشدار فوری در مورد اعدام ۶ زندانی سیاسی - اعدام…

in گزارش

by Super User

اعدام حبیب اسیود احتمال اجرای حکم اعدام این زندانیان را بیشتر کرد وبسایت کردی هه…
مرداد 15, 1402

ریزش در نظام علامت چیست؟ - #قيام_تا_سرنگونى

in تحلیل

by Super User

https://youtu.be/VGrsXs9N5FA خامنه‌ای - ۱۴خرداد: هزاران هسته مقاومت در مساجد در هیئتها داریم! واقعا وضع مساجد…
شهریور 24, 1401

بر سر خارمغیلان – خاطرات مجیدمعینی

https://vimeo.com/234454907
فروردين 30, 1402

شعارهای شبانه مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور در تهران، راهپیمایی…

in اخبار

by Super User

گروهی از بازنشستگان تأمین اجتماعی در اهواز در استان خوزستان، در ادامه اعتراضات چند روز…
ارديبهشت 12, 1402

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار رژیم: مجبور می‌شویم کیش، قشم و خوزستان…

in اخبار

by Super User

سجاد پادام مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار رژيم، در یک موضعگیری وطن‌فروشانه، ضمن اعتراف به…
ارديبهشت 20, 1403

اسلامشهر (تهران) - زن، مقاومت، آزادی: انفجار در مقابل دو پایگاه بسیج…

in کانونهای شورشی

by Super User

اسلامشهر (تهران)- زن، مقاومت، آزادی: انفجار در مقابل دو پایگاه بسیج سپاه پاسداران در پاسخ…
آذر 14, 1402

#ایران - ابراختلاس ۳ و ۳دهم میلیارد دلاری در واردات چای در…

in اخبار

by Super User

به‌دنبال درز اختلاس ۳ و ۳دهم میلیارد دلاری در واردات چای در رسانه‌های حکومتی ابعاد…
خرداد 26, 1403

آفساید عطش قدرت قالیباف و پاره پاره شدن باند خامنه‌ای بعد از…

in جنگ سیاسی

by Super User

آفساید عطش قدرت قالیباف و پاره پاره شدن باند خامنه‌ای بعد از مرگ رئیسی بعد…
دی 15, 1402

#ایران - گلریزان #همیاری ۲۸ ـ چگونه بحث استقلال مالی شروع شد؟…

https://vimeo.com/898913205 مجری: چگونه بحث استقلال مالی سازمان مجاهدین شروع شد؟ اصلاً چطوری مسائل مالی آن…
مرداد 20, 1402

کهکشان مقاومت ایران ۱۴۰۲- ضرورت صلح و ثبات در منطقه – سخنرانی…

in مریم رجوی

by Super User

https://vimeo.com/851729158جمهوری دموکراتیک در ایران ضرورت صلح و آرامش در منطقه نمایندگان محترم، دوستان گرامی! در…
مرداد 17, 1402

رئیسی؛ تیک تاک محاکمه و حسابرسی - #رئیسی_جلاد #قتل_عام67 #دادخواهی

in مقاله ها

by Super User

 رئیسی؛ تیک تاک محاکمه و حسابرسی - #رئیسی_جلاد #قتل_عام67 #دادخواهی دو سال آزگار از حکومت…
فروردين 23, 1399

صحبت های فرانسیس فورد کاپولا کارگران سینما درباره قرآن و اسلام

in مذهبی

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=rCKQoB-wBJ0
خرداد 21, 1402

به گلوله بستن و جان‌باختن پویا مولایی‌راد در ایذه توسط مأموران خامنه‌ای…

in اخبار

by Super User

به‌دنبال جان باختن پویا مولایی‌راد در اثر رگبار گلوله‌های مأموران جنایتکار خامنه‌ای، خبرگزاریها و منابع…
مهر 13, 1402

سالروز شهادت خدانور لجه‌ای - #زاهدان #قیام_ادامه_داره

in قیام برای آزادی

by Super User

https://vimeo.com/870416726 سالروز شهادت خدانور لجه‌ای خدانور لجه‌ای در جمعه خونین زاهدان که نمازگزاران بلوچ هدف…
خرداد 08, 1402

زنان زندانی گفتند شما را روی تیرهای برق اعدام خواهیم کرد! -…

in گزارش

by Super User

وحشت سرداران سپاه از زنان آزادیخواه میهن تلویزیون شبکه اصفهان اعترافات پاسدار مجتبی فدا را…
ارديبهشت 12, 1402

#مسعود_رجوی: شد غلامی که (از اسرائیل) آب جوی آرد، جوی آب آمد…

in مسعود رجوی

by Super User

مسعود رجوی-۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ شد غلامی که (از اسرائیل) آب جوی آرد جوی آب آمد…
ارديبهشت 15, 1403

گفتنی‌ها ـ مجتبی شادباش

in نبرد برای آزادی

by Super User

در برنامه امروز هم یک میهمان داریم که می‌خواهیم از گفتنی‌های زندگی و سرنوشت او…
تیر 18, 1402

ئی‌یو ریپورتر: با حمایت قوی بین‌المللی، ایرانیان در تبعید به آزادی کشورشان…

ئی‌یو ریپورتر: با حمایت قوی بین‌المللی، ایرانیان در تبعید به آزادی کشورشان چشم دوخته‌اند سایت…
فروردين 31, 1400

سالگرد قیام ۲۵بهمن ۸۹ و گرامیداشت خاطره شهیدان محمد مختاری و صانع…

سال ۸۹ در حالی که خیزش مردم منطقه در کشورهای تونس و مصر به اوج…
مرداد 25, 1402

رژیم ایران در دام قضایی خواهد افتاد، ماجرا چیست؟ #بفرمایید_دادگاه #ایران

in اخبار

by Super User

متن نیوز-مصر روز ۱۹مرداد درباره خودزنی و شوی مضحک رژیم آخوندی برای پرونده سازی و…
مهر 23, 1399

شجریان رودرروی استبداد خمینی

in ماندگاران

by Super User

https://vimeo.com/467898908
ارديبهشت 22, 1400

ایرج مصداقی؛ خنجر خامنه‌ای بر گلوی مجاهدین - محمود رویایی

به یاد حمید خلاق‌دوست مظهر وفای به عهد خنجر و خیانت خنجر خامنه‌ای بر گلوی…
آذر 17, 1400

اعترافهای ناگزیر حکومت آخوندی در سالگرد۱۶آذر، نفرت فزاینده از ارتجاع و استقبال…

in گزیده ها

by Super User

اعترافهای ناگزیر حکومت آخوندی در سالگرد۱۶آذر نفرت فزاینده از ارتجاع و استقبال از مجاهدین در…
آذر 10, 1402

بیانیه سخنگوی دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره آخرین اعدامها در ایران…

in اخبار

by Super User

در یک بیانیه منتشر شده توسط دستگاه سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گزارشهای موثق از اعدام…