ارديبهشت 15, 1403

برگ‌های بی‌خزان ـ اکبر کاظمی

in جنبش دادخواهی

by Super User

من اکبر کاظمی هستم مدت ۷‌سال در زندانهای لاهیجان، قزلحصار و اوین بودم که بیشترین…
شهریور 25, 1401

تصویب طرح شورای ملی مقاومت درباره رابطه دولت با دین و مذهب

جدایی دین و دولت نوعی نگرش سیاسی است که بر مبنای آن دین و حکومت…
شهریور 25, 1401

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد

in یاد یاران خاموش

by Super User

سالروز درگذشت حاج خلیل رضایی گرامی باد. حاج خلیل رضایی از جمله مردان بزرگی در…
شهریور 21, 1401

دیدگاه‌ها - درباره زنان نیروی تغییر

https://vimeo.com/348863476
شهریور 21, 1401

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران…

in جنبش دادخواهی

by Super User

گواهی تاریخی آقای منتظری در مورد شکنجه و اعدام در زندانها-اعدام دختران ۱۳ساله گواهی تاریخی…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت دوم - #انحلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/335484029در این برنامه ارگانی را زیر ذره بین میبریم ،که بصورت بسیار استثنایی ، بیسابقه…
شهریور 21, 1401

سپاه پاسداران سپاه جنگ و جنایت - قسمت اول - #انجلال_سپاه_پاسداران

https://vimeo.com/334444173سپاه پاسداران در تمامیت خودش به عنوان یک گروه تروریستی در لیست سیاه وزارت خارجه…
شهریور 19, 1401

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سراسر کشور

in جنبش دادخواهی

by Super User

۵ مرداد۶۷ سرآغاز قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ۳۳ سال پیش، خمینی دستور قتل‌عامی گسترده…
شهریور 19, 1401

سریال فرازها ـ قسمت چهارم ـ وحدت نیروها

https://vimeo.com/748254829
شهریور 08, 1401

عفو بین‌الملل؛ ناپدیدسازی قهری؛ رنج و آزار روانی ادامه‌دار - اشاره به…

in جنبش دادخواهی

by Super User

عفو بین‌الملل در روز جهانی قربانیان ناپدیدسازی قهری سه‌شنبه ۸ شهریور نوشت: قربانیان «ناپدیدسازی قهری»…
به تجربه دریافته ایم که هر زمان وضعیت «جمهوری اسلامی» در داخل و خارج از کشور، شکننده و منزوی تر میشود، ارکستر بدآهنگ وزارت اطلاعات ملایان، ساز خود را بر علیه اپوزیسیون برانداز رژیم و بخصوص سازمان محوری آن یعنی مجاهدین خلق، گوش خراش تر کوک میکند و این داستان تکراری، سالهاست که ادامه دارد.

زنده‌یاد معصومه جوشقانی و رزمندگان آزادی مردم ایران: اکرم حبیب خانی، زهره شفایی، پروین فیروزان
البته بدلایل قابل فهمی یکی از ویژگیهای این شیادان و دشمنان مردم، ضدیت هیستریک شان با زنان خط مقدم مبارزه و رزمندگان آزادی میباشد. طبعآ آنها با چنین نیت پلیدی، از شیوه های کثیفی نیز استفاده میکنند که یکی از رایج ترین آنها تحریک یا ترغیب فردی ضعیف و زبون و یا خودفروش از خانواده ها، علیه زنان و دختران مجاهد و مبارز است… بعنوان مثال علم کردن فرزند علیه مادر، مدعی شدن یکی از والدین بر علیه دختران و گاه با طلبکاری فرهنگ آخوندی، بازخواست شوهر سابق و «ماشالله مرد» کنونی از زن مجاهد خلق و جانفشان راه آزادی!
موضوع فقط خواست یا درخواست و یا بازخواست هم نیست. در واقع دستور و فرمانی است به فرموده برای دست کشیدن از مبارزه و مقاومت علیه فاشیسم مذهبی، و پشت کردن به سازمان رزم و همرزمان و راهبرانشان، همراه با سیلی از اتهامات که کمترینش «بی عاطفه» و «بی اراده» بودن و نداشتن «حق انتخاب» برای آن زنان مبارز است. انگار که مجاهدین از روز اول جانشان را همین جوری مفت و مجانی بدست آورده اند و قدرش را نمیدانند و حالا هم آسان کف دستشان گرفته اند و هیچ چیزی هم از زندگی و زیبایی ها و جاذبه هایش نمیدانند و اصلآ بلد نیستند در ساحل امن زندگی، مثل خیلی های دیگر، بی خیال مردم و میهنشان شوند.
از طرف دیگر، همچون گذشته و در همین ایام نیز شاهدیم که خانواده های شریف و نجیب همین مجاهدین حتی بخاطر یک تماس تلفنی ساده یا دیدار با عزیزانشان در اشرف و آلبانی، بازداشت و گاه بطور خانوادگی در ایران زندانی میشوند و حکمهای سنگین میگیرند. ولی حالا گشتاپوی آخوندی با نعل وارونه، وسط قرنطینه جهانی کرونا برای هشت هزار خانواده «منافقین» از دولت آلبانی تقاضای ویزای جمعی میکند!
خانواده خود من نیز از این تجربه تلخ بی نصیب نبودند… در سال ۶۷ پدر مرا برای ماهها در زندان اوین گروگان گرفتند چرا که با «دلسوزی بسیار» میخواستند من را مجبور به بازگشت از امریکا به ایران کنند. در همان حال برادر جوانم در بستر بیماری سرطان در تب میسوخت و جلوی چشمان ما قطره قطره ذوب میشد ولی آن جنایتکاران حتی اجازه ندادند پدرم یک تماس تلفنی یک دقیقه ای برای وداع آخر با پسر بیمارش داشته باشد.
همانطور که قبلآ نیز گفته ام برای فرد خائن و خودفروخته ای مثل مصداقی، همه درد و رنج رزمندگان تبعیدی و مصائب مبارزاتی و جدایی های خانوادگی، فقط «سوژه» مناسبی است برای نفرت پراکنی و هرزه گویی علیه مجاهدین خلق و خوش رقصی برای دشمنان آزادی مردم ایران.
چند سال پیش که همبند عزیزم «پروین فیروزان» با نزدیک به ده سال سابقه زندان، در حلقه محاصره مرگبار اشرف قرارداشت و توسط همین فرد بی شرم سوژه یک جنگ کثیف روانی شده بود و متهم به هر اتهامی میشد، در مقاله «زنی که حق وجود ندارد» گفتنی های ضروری را در این مورد نوشتم که لینک آن مقاله را در پانویس میگذارم.
سالها پیش در گردهمآیی های بزرگ و چند ده هزار نفری مقاومت ایران که در فرانسه و کشورهای دیگر برگزار میشد، و اتفاقآ مصداقی هم تا مدتها بعنوان یک هوادار برای فروش کتابهای خاطرات زندانش شرکت میکرد، یکبار وقتی پرستار مهربان و محبوب بندمان در زندان اوین و قزلحصار، زنده یاد «مصی جوشقانی» در همایش پاریس پشت میکروفن اعلام برنامه میکرد، ایرج مصداقی از آنجایی که چشم دیدن هیچ زندانی سیاسی مخالف خودش را نداشت نتوانسته بود کین توزی شخصیش را بپوشاند و با فرافکنی رذیلانه ای گفته بود مجاهدین یک توّاب زندان را مجری برنامه شان کردند!
عبرت انگیز است که از میان صدها زندانی سیاسی بازمانده بند زنان اوین و قزلحصار، هیچ زندانی حتی مخالف مجاهدین نبود که با نسبت دادن چنین تهمت و دروغی به مصی، خودش را آلوده کند. بهرحال مصی عزیز چند هفته پیش پاک و سبکبال پرکشید و از جمع ما به یاران سربدارش پیوست و دوست و دشمن با احترام از او یاد کردند هرچند روسیاهی همیشگی برای مصداقی فرومایه ماند.
به خاطر همین ضدیت بیمارگونه با زندانیان مجاهد وفادار و پایدار است که او حتی علیه رزمنده آزادی «زهره شفایی»، از زندانیان خوشنام و مقاوم زندان اصفهان که پدرش دکتر شفایی و مادر و برادران و خواهر و دامادشان به جرم «مجاهد» بودن قتل عام شدند و خودش چهل سال است که در جنبش مقاومت در خط مقدم حضور دارد، با کین توزی غریبی از جنس همان بازجویان زندان، او را متهم میکند و برای تسکین درد بی درمان خودش به او تهمت تواب میزند. اگر کسی حتی یکبار با زهره عزیز تماس و دیدار داشته باشد معنای جدیدی از فروتنی و نجابت انقلابی را به چشم می بیند.
حالا کیس و سوژه جدیدی که اطلاعات آخوندی همزمان از چند جبهه! داخلی و خارجی برایش سناریوسازی کرده، بازهم یک زن مجاهد و فداکار است بنام «اکرم حبیب خانی» که چهل و چند سال است خانه و خانواده و جان و جوانی اش را در گرو آزادی مردم محبوبش گذاشته و البته بارها هم «بطرز مشکوکی» به قتل رسیده! و با شصت سال سن، همچون یک کودک خردسال توسط یک «فرقه صاحب مرده» آنهم در یک کشور اروپایی آن چنان شستشوی مغزی شده که بعد از سالها جنگ سیاسی و نظامی و فرماندهی صحنه های نبرد دلیرانه با آخوندهای شیاد و پاسداران تبهکار، هنوز بلد نیست خودش را از زندان این «گروهک فروپاشیده» نجات دهد!
البته او شازده پسری دارد که با سی و چند سال سن و زن و فرزند در سوئد، بناگاه بیاد مادر اسیرش افتاده و میخواهد به کمک دستگاه تبلیغاتی «انجمن نجات» و دستهای ناپاکی که دشمن اکرم و یاران و همرزمانش هستند و تشنه به خون مجاهدین، او را نجات دهند.
سالار زنی که در نبردی نابرابر و چهل ساله، به پاس همه فداکاریهایش در راه آزادی وطن، و مقاومت و بردباریش با دهها درد و زخم کاری بر جسم و جانش، همچنان ایستاده و در برابر دشمن ترین دشمن بشریت در تاریخ معاصر یعنی آخوندهای هار و هرزه، لبخند پیروزی بر لب دارد. زنی که براستی شایسته احترام و بزرگداشتی است بسا بیشتر از بسیاری زنان و پیشتازان جنبش آزادیخواهی زنان جهان.
طبیعی است که حضور سرزنده تشکیلات مجاهدین و تک تک اعضای این خانواده بزرگ، همچون خاریست در چشم همه آنانی که بطور دیالکتیکی نفی تاریخی خودشان را در بقا و حیات و لبخند آنان می بینند. برای خود من همچون دوران زندان وقتی که میخندیم، وقتی که لبخند بر چهره مصی و اکرم و پروین و زهره و هزاران رفیق و خواهر مبارز و همراه دیگر می بینم، «دختران آفتاب و خواهران ستیزه و مهتاب» برایم تداعی میشود و خوب میفهمم چرا مصداقی و همپالکی هایش، با زدن کثیف ترین اتهامات اخلاقی به پاکترین و پاکبازترین دختران و زنان مجاهد در اشرف، در واقع درونمایه آلوده خودشان را فرافکنی میکنند و به دیگران نسبت میدهند. این همان درد بی درمانی است که البته خودشان از منجلاب درون خودشان بهتر خبر دارند.
فقط میماند یک سوال ساده از امیر یغمایی که سنگ دفاع از «حق و حقوق» مادرش را به سینه میزند… وقتی مصداقی و باند هرزه گویش علنآ در رسانه همگانی، مادر او را بعنوان یکی از اعضای «شورای رهبری مجاهدین»، بیشرمانه متهم به داشتن روابط آلوده در مناسبات داخلی تشکیلات میکند، او کجا بود؟ و چه دفاعی کرد؟ و چقدر برای حرمت و کرامت و شخصیت مادر بزرگوارش غیرت نشان داد؟!
هان ای شرم، سرخی رویت را چه شد؟
مینا انتظاری
اردیبهشت ۱۳۹۹
🙏لطفا به اشتراک بگذارید    
آذر 11, 1402

#ایران - فعالیت‌های جوانان شورشی زاهدان ـ سرماردرتهران را هدف قرار دهید…

in قیام و خیزش

by Super User

 https://vimeo.com/890397323 زاهدان قهرمان ،هرگز در مقابل شاه و شیخ ،سرخم نمی‌کند. طناب دار جلاد ،برگردن…
آبان 07, 1402

آموزش برای نسل جوان (۳۷) – #مسعود_رجوی - ثبت پدرخوانده تروریسم بین‌المللی،…

مقاومت ایران با رنج و رزم و خون القابی مثل پدرخوانده تروریسم بین‌المللی یاغی و…
مهر 17, 1402

عفو بین‌الملل: مقام‌های رژیم #ایران بر وضعیت #آرمیتا_گراوند سرپوش می‌گذارند و مانع…

in اخبار

by Super User

عفو بین‌الملل گزارش داد: شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که مقام‌های رژیم ایران بر وضعیت آرمیتا…
تیر 08, 1402

فراخوان ۷۱تن برندگان جایزهٔ نوبل به حمایت از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم #مریم_رجوی…

in اخبار

by Super User

نامهٔ مشترک ۷۱تن از برندگان جایزه نوبل به‌رهبران جهان دربرگیرندهٔ یک‌سوم همهٔ برندگان زنده جایزه…
شهریور 23, 1401

استیفیک دیودیان دختر یپرم خان

https://vimeo.com/372171963
آذر 03, 1402

خاویر سارسالخوس: تصویب قاطع قطعنامه‌ها علیه رژیم و کنفرانس نمایندگان پارلمان اروپا…

in اخبار

by Super User

خاویر سارسالخوس رئیس مشترک گروه دوستان ایران آزاد روز سوم آذر در سه پست در…
شهریور 28, 1401

مریم میرزاخانی ریاضیدان ایرانی ـ در گذر زمان

in در گذر زمان

by Super User

https://vimeo.com/729252543
خرداد 11, 1402

تبریک #مريم_رجوى رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، به پرزیدنت زلنسکی، بخاطر تصویب…

تبریک #مريم_رجوى رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، به پرزیدنت زلنسکی، بخاطر تصویب تحریم ۵۰ساله فاشیسم…
فروردين 26, 1399

آزمایش بود و نبود

از نگاه مسعود رجوی – آزمایش بود و نبود -
ارديبهشت 19, 1399

سرود تا آخرین گلوله تا آخرین نفس

in ماندگاران

by Super User

https://vimeo.com/415455514
ارديبهشت 12, 1402

خانم #مریم_رجوی: به‌پاخاستن کارگران و همراهی‌شان با قیام، گواه ظرفیت عظیم جامعه…

in مریم رجوی

by Super User

زحمتکشان، کشاورزان! کارگران به‌جان آمده‌یی که ستم و نابرابری و سرکوب را نپذیرفته‌اید و به…
فروردين 26, 1402

پشت پردهٔ سیاست تفرقه... - #نه_شاه_نه_شيخ #آری_به_جمهوری_دمکراتیک #قیام_تا_سرنگونی

in مقاله ها

by Super User

«تفرقه‌افکنی» سیاست، حربه یا دستاویزی است که در طول تاریخ بارها توسط دیکتاتورها استفاده شده.…
آبان 17, 1402

بحران فلسطین، مردم ایران و هوشیاری ملی #سر_مار_در_تهران_است #انحلال_سپاه_پاسداران #ایران

in مقاله ها

by Super User

در دو سه هفته‌ٔ گذشته که جنگ در غزه و اسراییل ادامه داشته است، بارها…
شهریور 26, 1401

یاد آر ز شمع مرده یاد آر

in گزیده ها

by Super User

یاد آر ز شمع مرده یاد آر.به ‌یاد مبارز شهید قاسم گندمی دانشجوی دانشکده فنی…
دی 06, 1402

#ایران - گزارشی از کنفرانس پارلمانی در مجلس اعیان انگلستان به‌مناسبت روز…

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/893904760 فراخوانهای نمایندگان مجلسین انگلستان در کنفرانس لندن لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران اتخاذ یک سیاست…
مهر 16, 1402

پاسدار کوثری ۳۷سال پس از عملیات #فروغ_جاویدان: #مجاهدین دقیقاً زمان‌بندی و مسیر…

in اخبار

by Super User

کابوس سرنگونی ۳۷سال پس از عملیات فروغ جاویدان  پذیرش ناگهانی قطعنامه ۵۹۸ در تیرماه ۶۷…
بهمن 19, 1402

تهران چه موقع خود را نیش می‌زند؟

in گزارش

by Super User

سایت ایلاف روز دوشنبه ۹ بهمن در مطلبی به قلم ماجد محمد نوشت: رژیم تهران…
ارديبهشت 07, 1402

شیراز چهلم شهید قیام حسین آل‌علی بر سر مزارش با شعارهای مرگ…

in قیام و خیزش

by Super User

شیراز چهلم شهید قیام حسین آل‌علی بر سر مزارش با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای مرگ…
ارديبهشت 07, 1402

خانم #مریم_رجوی: چنین بود سال۱۴۰۱؛ برخاستن یک نسل به‌جان آمده در خیابان‌ها،…

در سال۱۴۰۱ که به پایان رسید، مردم ایران برای خانه‌تکانی عظیم و پاکیزه کردن ایران…
خرداد 26, 1403

اصفهان - انفجار و به آتش کشیدن تصویر بزرگ جلاد ۶۷ در…

in کانونهای شورشی

by Super User

اصفهان - انفجار و به آتش کشیدن تصویر بزرگ جلاد ۶۷ در ورودی شهر https://vimeo.com/953632536…
آبان 19, 1400

برگزاری دادگاه محاکمه #حمید_نوری از دژخیمان #قتل‌_عام۶۷ در دادگاه دورس در آلبانی…

in دادگاه سوئد

by Super User

امروز چهارشنبه ۱۹آبان‌ماه اولین جلسه دادگاه محاکمه دژخیم حمید نوری در دورس با حضور شاکیان…
اسفند 20, 1398

ویدئو کلیپ - قتل عام 30000 زندانی مجاهد و مبارز در سال…

in جنبش دادخواهی

by Super User

https://www.youtube.com/watch?v=si4CTpun9ZU&t=111s
فروردين 22, 1402

اهداف شاه و شیخ از تطهیر ساواک شاه ـ قسمت دوم -…

in جنگ سیاسی

by Super User

https://vimeo.com/800348763
تیر 06, 1399

سینمای دروغ قسمت اول - بررسی فیلم‌سازی‌های رژیم درباره مجاهدین

مسأله رابطه مجاهدین با مردم ایران و به‌طور خاص قشر جوان، از دیرباز برای رژیم…
فروردين 10, 1403

علی قدر انسان نشانه کبیر، خبر بزرگ، صدیق اکبر و فاروق اعظم…

in مسعود رجوی

by Super User

 https://vimeo.com/816066770 علی قدر انسان نشانه کبیر، خبر بزرگ، صراط مستقیم صدیق اکبر و فاروق اعظم…
خرداد 15, 1403

فعالیت کانون‌های شورشی در شهرهای میهن - پیام مسعود رجوی

in کانونهای شورشی

by Super User

تهران -۲ خرداد ۱۴۰۳- آرزوهای خامنه ای با رئیسی خاکستر شد و برباد رفت تهران…
بهمن 17, 1402

۴بهمن ۱۳۵۷ - اولین سخنرانی مسعود رجوی پس از آزادی از زندان

in مسعود رجوی

by Super User

مسعود رجوی تنها بازمانده مرکزیت اولیه سازمان مجاهدین خلق ایران که همراه با آخرین دسته…
آبان 28, 1402

ناگفته‌های تازه‌یی از جنایات رژیم آخوندی در جریان قیام آبان۹۸ - #آیان98…

in قیام و خیزش

by Super User

چهار سال پیش در چنین روزهایی حاکمیت ستمگر آخوندی، قیمت بنزین را شبانه سه برابر…
شهریور 18, 1402

طرح سرکوبگرانه رژیم آخوندی برای گزینش کادر آموزش - #قيام_تا_سرنگونى #ایران

in تحلیل

by Super User

https://vimeo.com/860580429 طرح سرکوبگرانه رژیم آخوندی برای گزینش کادر آموزش گفتگو با سهیلا صادق مسئول کمیسیون…
آبان 08, 1402

کارزار آزادی ـ قسمت اول ـ تصویب قطعنامه ۱۰۰ در کنگره آمریکا…

in گزارش

by Super User

https://vimeo.com/876727185 گفتگو با علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا «حمایت۲۲۵ نمایندهٔ…
خرداد 28, 1399

هیچ مکانی بر روی زمین - قسمت دوم

in در جهان

by Super User

https://vimeo.com/445791345
بهمن 19, 1402

فیلم «بچه‌های اشرف»، فیلم «سرهنگ ثریا» و ارتباط آنها با جمهوری اسلامی…

in جنگ سیاسی

by Super User

فیلم «بچه‌های اشرف»، فیلم «سرهنگ ثریا» و ارتباط آنها با جمهوری اسلامی-بهرام رحمانیتبلیغات گسترده برای…