سخنرانیهای
گی فرهوفشتاد – نخست‌وزیر بلژیک (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸) 
میشل آلیو ماری – وزیر ارشد دولت فرانسه (۲۰۱۱) 
اینگرید بتانکور - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا
گی فرهوفشتاد – نخست‌وزیر بلژیک (۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸) 
قیام مردم ایران یک اتفاق ناگهانی یا بی‌رحمانه یا خودبه‌خودی نبود این نتیجهٔ بیش از ۴۰سال مقاومت شجاعانه و سازمان‌یافته علیه رژیم آخوندها بوده است که زنان پیشتازی آن‌را به‌دست گرفته‌اند.
سکوت و بی‌عملی اتحادیه اروپا و جهان غرب به رژیم ایران اجازه می‌دهد به‌حکومت ترور خود استمرار بخشد استراتژی تغییر رژیم باید استراتژی ما باشد نه استراتژی تعامل انتقادی باید با تمام اپوزیسیون دموکراتیک تعامل کرد به‌خصوص با شورای ملی مقاومت برای آماده‌سازی آینده.
تلاش برای توافق اتمی با این رژیم اتلاف وقت است این رژیم هرگز به تعهدات خود عمل نخواهد کرد سالگرد قیام در ایران برای ما زمان مناسبی برای تغییر مسیرمان است این وظیفهٔ ما است تا به‌شجاع‌ترین مردم روی زمین یعنی مردم ایران کمک کنیم.
میشل آلیو ماری ـ وزیر ارشد دولت فرانسه (۲۰۱۱) 
از طریق موج تظاهراتی که به‌دنبال مرگ مهسا به‌وجود آمد ما نیز متوجه شدیم که آنچه شما سال‌ها می‌گفتید درست است.
ما متوجه شدیم که با وجود سرکوب، زندانها و ترورها نیروی اپوزیسیون حی و حاضر است همهٔ طرفداران دموکراسی از تعهد شما مریم رجوی عزیز حمایت می‌کردند حول برنامهٔ ۱۰ماده‌یی که ارزش‌های بنیادین آزادی و پایه‌های ضروری دموکراسی هستند.
امروز در سطح تصمیم‌گیری، اوضاع در حال تغییر است.
به‌تازگی بیش از ۳۸۰نماینده مجلس و سنای فرانسه از جمله رهبران گروه‌های سیاسی به‌توافق بیش از  ۳۶۰۰  نمایندهٔ پارلمان و بیش از ۱۲۰رئیس کشور و رئیس دولت پیشین پیوستند که عملاً از تعهدات شما حمایت می‌کنند و تصمیم گرفته‌اند این حمایت را علنی کنند.
اینگرید بتانکور - کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا
اگر اینجا هستیم به‌دلیل این نمایش قدرت مقاومتی است که رئیس‌جمهور مریم رجوی نماد آن است.
کاسهٔ صبر جوانان ایران لبریز شده است.
 آنها زنی را کشف کردند که سال‌های سال برای آن‌چیزی مبارزه کرده  که آنها اکنون به‌عنوان حقوق خود کشف می‌کنند  او مریم رجوی است ما با رگبار دروغهای رژیم مواجهیم که  می‌خواهند ما را قانع کنند که گزینه‌های سیاسی دیگری برای رژیمشان وجود دارد هر گزینه‌یی جز مقاومت ایران رژیم نیاز داشت از این گزینه‌های جعلی برای کاهش شتاب اعتراض  و کاهش و تضعیف نیروی سازمان مجاهدین استفاده کنند اما نتیجه‌یی نداشت.
لطفا به اشتراک بگذارید:
🙏لطفا به اشتراک بگذارید