پاسدار محسن رضایی - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوای رژیم
سرکرده سابق سپاه پاسداران ۳۱ اردیبهشت
«من از قدیم ایشان را می‌شناختم اولین باری که من با ایشان آشنا شدم در حوادث سخت سالهای ۵۸ و ۵۹ و ۶۰ بود. من اطلاعات کشور دستم بود، مسئول اطلاعات کشور بودم ایشان دادستانی در کرج به‌عهده داشت.
سال ۱۳۶۰ که منافقین به ترور و انفجارها کشیده شدند ما با ایشون رفاقت زیادی داشتیم و مرتب با هم ارتباط داشتیم تماس می‌گرفتیم.
معماری سیاست خارجی که در زمان آقای رئیسی صورت گرفت بدون شک در سال‌های آینده ما برکات بیشتری از این روابط دیپلماتیک خودمون خواهیم داشت موضوع دیگر در زمینه حادثه فلسطین و غزه خیلی حادثه تلخی بود و تقریباً ملت فلسطین مظلوم باقی مانده بود آیت‌الله رئیسی با تمام توان با کمک برادر عزیزم آقای حسین امیر عبدالهیان وزیر خارجه‌شان انصافاً حمایت قوی از فلسطین کردند می‌تونم بگم که این عملیات ما نسبت به‌عملیات‌های گذشته ایران بیشترین هماهنگی رو ما با دولت داشتیم و دولت با فرماندهان نیروهای مسلح داشتند و بعد هم که خدمت مقام معظم رهبری پیشنهادات ارائه شد با فرماندهی که مقام معظم رهبری در این عملیات وعده صادق انجام دادند.
مرتب حادثه را دنبال می‌کردم مقایسه می‌کردم می‌دیدم این حادثه بسیار شبیه حادثه شهادت شهید رجایی و باهنر بود اونجا هم خیلی حادثه عجیبی بود.
مقام معظم رهبری چند روز قبلش مدتی قبلش بیشتر از چند روز ایشون زخمی شده بودند ترور شده بودند بعد حادثه آقای شهید رجایی اتفاق افتاده بود و این حوادث اون موقع شبیه این حادثه بود البته ما حادثه بزرگتری هم مثل شهادت آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دوتن داشتیم به‌طوری که در اون موقع من یادم هست مجلس از نصاب افتاد یعنی تعداد شهدای نمایندگان مجلس آن‌قدر بالا بود تو این ۷۲تن که نصاب افتاد تماس گرفتیم چه کار بکنیم امام فرمود حتماً باید مجلس تشکیل بشه ما رفتیم دو سه نفر از مجروحان رو از توی بیمارستان بردیم با برانکارد بردیم توی مجلس تا مجلس تشکیل شد اون حادثه البته خیلی حادثه عظیمی بود شهادت آیت‌الله رئیسی بیشتر من رو به فکر شهادت برادر عزیز مان آقای شهید رجایی و شهید باهنر».
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید