هفدهمین هفته از کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام در زندان
بیانیه زندانیان اعتصابی سه‌شنبه‌های نه به‌اعدام
۳۰ اردیبهشت از ساعت ۳ بعدازظهر تا ساعت ۸صبحِ روز بعد که لاشه هلیکوپتر را پیدا کردند، تنها برای یک‌سره کردن خودشان از مرگ رئیسی عامل قتل‌عام ۶۷ (چون مْردن را همه می‌دانستند) ۱۸ ساعت را در تلویزیون تنها به عزاداری و توسل و... پرداختند در حالی‌که از مرگ او مطمئن بودند ولی تعیین‌تکلیف نهایی نشده بود...
در عین‌حال محکومان به اعدام و خانواده‌های آنها را روزها و هفته‌ها با طناب اعدام بر گردن آنها و عملاً هم برگردن خانواده‌هایشان نگه می‌دارند تا جنایتشان را تکمیل کرده باشند.
طی همین ماه حداقل با ۱۲۲محکوم جرایم عادی (در میانشان ۶زن مظلوم) و خانواده‌های آنها چنین کردند. علاوه بر این زندانی سیاسی -عقیدتی خسرو بشارت را هم در سحرگاه چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت اعدام کردند که ۱۴روز خود و خانواده‌اش را در انتظار مرگ او نگه‌داشتند و آنگاه بدین هم بسنده نکردند و زندانیان قزلحصار را که در سه‌شنبه‌های نه به اعدام به این اعدامهای جنایتکارانه معترضند تحت فشار قرار داده و آنطور که ما در زندان اوین مطلع شدیم آقای احمدرضا حائری را به همین دلیل به سلول انفرادی انتقال داده‌اند. و هر روز هم شاهد صف اعدامیهای دیگر از جمله کامران شیخه، محمود مهرابی، مجاهد کورکور، عباس و حبیب دریس و... هستیم و در تازه‌ترین احکام صادره شاهد صدور اتهام بغی به وحید بنی عامریان هستیم که این زندانی سیاسی سابق اکنون به مدت ۵ماه است در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات زیر فشار و شکنجه می‌باشد.
ما زندانیان اعتصابی سه‌شنبه‌های نه به‌اعدام در زندانهای اوین (بند زنان، ۴ و ۶ و ۸)، قزلحصار، خرم‌آباد، مرکزی کرج، خوی و نقده خواهان لغو خشونت و اعدام هستیم و تنها راه را پایان دادن به حکومت استبداد مذهبی حاکم می‌دانیم.
 
سه‌شنبه ۱خرداد ۱۴۰۳    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید