تهاجم پلیس آلبانی به محل استقرار مجاهدین با بهانه‌ای آخوندساخته، محکومیت وسیع و بلافاصله‌ای را در سطح کشوری آلبانی و بین‌المللی، موجب شد. به جست و خیز درآمدن هارترین جناح  فاشیسم ولایت فقیه، ازجمله دولت جوان حزب اللهی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، جای هیچگونه شک و شبهه‌ای باقی نگذاشت که سود برنده این تهاجم غیرموجه، چه کسانی بوده‌اند.
در جبهه میهنی و ملی، اما، دقیقا برعکس واکنش جبهه ضدخلق و رژیم ضدبشری آخوندی، تقریبا تمامی جریانات و گروه‌های ایرانی نسبت به این عمل غیرموجه واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند. در این میان ایرج مصداقی، مزدور نفوذی وزارت اطلاعات آخوندها، حسب المعمول با به میدان انداختن خود، نشان داد چطور دستور روز خود را مستقیما از باند آخوند رئیسی دریافت می‌کند. او با کپی‌برداری از صحبت‌های سخنگوی وزارت خارجه رژیم گفت: «پلیس آلبانی با حکم دادگاه وارد ماجرا شده… و بعد وزارت کشور پشت ماجراست. و بعد پلیس اقدام کرده، مراجعه کرده به این کمپ اشرف در آلبانی… ‌آنها مانع این شده‌اند. پلیس از اختیارات خودش استفاده کرده. در هر کشوری در هر نقطه‌ای از دنیا، شما نمی‌توانید در مقابل حکم قانون ایستادگی کنید.» (۳۱خرداد ۱۴۰۲)
چه کسی نمی‌داند که درخواست‌کننده اعمال جنایتکارانه متعدد و متکثری نظیر لیست گذاری مجاهدین، بمباران مجاهدین، پرونده سازی ۱۷ژوئن، حمله و هجوم‌های مالکی تحت‌عنوان پس‌گرفتن زمین‌های کشاورزی و غیره، نه یک اتفاق‌های مجرد، بلکه طرح و نقشه کسی جز شخص ولی فقیه ارتجاع نیست؟ آش این پیوندها و هماهنگی‌ها آنقدر شور است که دژخیمان آخوندی نیز به آن معترفند که:
 
«در زمان آقای کلینتون، ریاست‌جمهوری آقای کلینتون او در یک مقطع زمانی تصمیم گرفت که یک حسن‌نیت از خودش نشان بدهد در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای این‌که می‌خواست نزدیک بشود به کشور ما به‌عنوان حسن‌نیت آمد منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد» (دژخیم محمدجواد هاشمی نژاد، تلویزیون حکومتی، ۵مرداد ۹۹)
و یا درمورد همین تهاجم اخیر، تلویزیون حکومتی آخوندها اینطور اعتراف می‌کند:
«موضوع حمله پلیس به مقرگروهک منافقین در آلبانی، آن هم در سالروز تأسیس آن نمی‌تواند یک حرکت اتفاقی نادر باشد بلکه حاکی از دیپلماسی ترکیبی و عملیات پیچیده اطلاعاتی است… با اقدام فرانسه و آلبانی بر علیه منافقین تازه می‌شه فهمید بخشی از محتوای نود دقیقه‌ای گفتگوی رئیسی با مکرون چی بوده؟» (۳۱ خرداد ۱۴۰۲)
با این حساب در ابهام نیست که وقتی ایرج مصداقی، سالیان پیش، در دفاع از اعمال جنایتکارانه مزدور نیروی تروریستی قدس، نوری مالکی می‌نوشت:
«بدون شک عراق در جهت اعمال حاکمیت‌اش بر اشرف پیش خواهد رفت. هیچ دولتی نمی‌پذیرد که در گوشه‌ای از قلمرواش حاکمیت نداشته باشد و یا در آن چند و چون بیاورد. در اروپا هم کسی چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. من و شما هم بودیم چنین اجازه‌ای به کسی نمی‌دادیم»
چگونه به فرموده قاسم سلیمانی و اربابانش در تهران عمل می‌کرد؟ کما اینکه امروز هم، مأمور به اجرای همان وظیفه، در ورژن جدید آن شده است. البته مجاهدین هم همواره خطاب به کسانی که تحت هر بهانه، کارد جلاد بر گردن قربانی را تیز می‌کنند و مستمر به تسلیم وندامت در برابر ولی فقیه فرامی‌خوانند، تکرار می‌کنند که در مسیر رذالت و خیانت، شما نه اولین کس و نه آخرین کس هستید، بیش از چهاردهه است که در غیض خود از اعتلا و پیشروی این مقاومت دارید به خود می‌پیچید، بیشتر از این در کینه‌ورزی و نفرت‌پراکنی خود فرو روید تا دق کنید.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید