به‌گزارش تلگراف ۲۳فروردین، سناتور مارکو روبیو، معاون رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا درباره واکنش‌های احتمالی رژیم ایران گفته است: تهدید رژیم ایران برای حمله به اسراییل تنشها در خاورمیانه را به "خطرناک‌ترین" نقطه در نیم قرن اخیر رسانده است.
مارکو روبیو گفت: اگر رژیم ایران به اسراییل حمله کند، اسراییل به‌سرعت با یک حمله متقابل شدیدتر در داخل ایران پاسخ خواهد داد. معاون رئیس کمیته اطلاعات سنا در شبکه ایکس نوشت: آنچه که بعد از این اتفاق می‌افتد خطرناک‌ترین لحظه خاورمیانه از سال ۱۹۷۳ است.
اظهارات روبیو در حالی بیان شد که رهبران جهان برای جلوگیری از خارج شدن بحران از کنترل، مداخله کردند و برلین و کرملین هر دو خواستار "خودداری"شدند، در حالی که ریشی سوناک تهدیدهای رژیم ایران علیه اسراییل را"غیرقابل قبول" خواند.
تلگراف به موضع‌گیری نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل اشاره می‌کند با بیان این‌که اسراییل در صورت هر گونه حمله از سوی رژیم ایران به آن پاسخ مشابهی خواهد داد گفته است: «ما برای تأمین نیازهای امنیتی اسراییل هم در دفاع و هم در حمله آماده می‌شویم، هر کسی که به ما صدمه بزند ما به آنها آسیب می‌زنیم»... .    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید